DEIALDIA – CONVOCATORIA: JORNADA de Movilizaciones contra el TTIP y CETA / AZAROAK 5 NOVIEMBRE – TTIP-CETAren aurkako MOBILIZAZIO EGUNA –

Azaroaren 5an, Nazioarteko Hitzarmenen Eguna dela eta, TTIP eta CETAren aurkako mobilizazioak izango dira Euskal Herriko 4 hiriburuetan.
Hitzarmen hauen sinadura, munduan mendebaldar nagusitasuna berreskuratzeko saiakera bat baino ez da, ekonomia eta komertzioa oraindik ere gehiago liberalizatuz. Honek arrisku ugari dakartza biztanlego, demokrazia eta ingurumenarentzat, izan ere botere ekonomiko eta politiko gehiago emango baitie itsaso Atlantikoaren bi aldeetako elite komertzial eta finantzieroei.

Horregatik, Ekologistak Martxanetik egun osoan zehar aurrera eramango diren salaketa ekintza desberdinetan parte hartzeko deialdia egiten dizuegu.

Bide batez, eta motorrak berotzen joateko, esteka interesgarri batzuk uzten dizkizuegu:

TTIP eta CETAren aurkako bideoa

Jose Ramón Mariñoren4 iritzi artikulua Argian

Denok elkarrekin lortuko dugulako!!!!!!!!!

Jarraitu itzazu mobilizazioak sare sozialetan#A5ezTTIPezCETA @ehttipez

************************************************

Con motivo del Día Internacional contra los Tratados Internacionales, el 5 de noviembre se llevarán a cabo movilizaciones contra el TTIP y CETA en las 4 capitales de Euskal Herria. La firma de estos tratados no es más que un intento de recuperar la hegemonía occidental en el mundo, liberalizando aún más la economía y el comercio. Esto plantea numerosas y graves amenazas para la población, la democracia y el medio ambiente, al concentrar todavía más poder económico y político en las manos de las élites comerciales y financieras a ambos lados del Atlántico.

Por eso, desde Ekologistak Martxan realizamos un llamamiento a toda la ciudadanía para que tome parte en las diversas acciones de protesta que se llevarán a cabo a lo largo del día en las 4 capitales vascas.

Os proponemos algunos enlaces más abajo, para ir calentando motores:

Vídeo contra el TTIP y CETA
Artículo de opinión de Jose Ramón Mariño en Gara

¡ Porque entre todas lograremos pararlos !

Sigue las movilizaciones a través de las redes sociales#A5ezTTIPezCETA @ehttipez

Anuncios
A %d blogueros les gusta esto: